46/100 Avslutningstavla.

Ja, det är dags att vända blad och gå vidare till ett nytt kapitel i livet för mina killar. Det är dags att lämna den trygga lilla skolan som Anton gått i sen fyran och gå vidare till gymnasiet.
Ny skola, nya lärare, nya klasskamrater och lyckligtvist en kusin som redan går där.

Vad ger man till dessa pedagoger som jobbat så hårt och engagerat med ens barn? Finns det ens några saker som kan komma i närheten av deras arbete?
Finns det något alls att ge som kan vara ens i närheten av deras arbete? För vi känner oerhörd tacksamhet, lycka och tur att Anton hamnade i denna skolan efter trean som var allt annat än bra.
Och vi vill gärna ge något för att visa vår uppskattning, att deras arbete är betydelsefullt och högt värderat av oss.

Detta var det enda jag kunde komma på:

Jag gjorde två tavlor till som jag lägger upp i bloggen så fort jag redigerat bilderna på dem.

Ha det gott!

One thought on “46/100 Avslutningstavla.

Kommentera

