51/100 Elixir

Laila efterlyste Energi elixir så jag tänkte att det skulle väll gå att ordna.

Den lilla älvan jobbar på och trollar fram både studenthattar och elixir av olika de slag. Jag tänkte att det kunde vara bra att ha lite att välja på. 😉

Jag har stämplat med Versa Watermark och sen embossat med crystal clear.

Älvorna är från Vilda Stamps, Klockdien från TH, halvpärlor och lite blommor och brads.

I dag har vi firat Simon som fyllde 17. Klockan 16 närmare bestämt. Jag hade tänkt lägga upp hans födelsedagskort för det var ju passande just idag. Det gick tyvärr inte för jag kunde inte få låna den för att fota och jag hann inte fota innan.
Bidar min tid och väntar till senare. ;P
(Det är ju kul att han uppskattar kortet i allafall.)

Håll till godo med lite energi så länge.

 

Kram!

Posted in Okategoriserade

One thought on “51/100 Elixir

  1. Gissa om jag är lyckliog över den här flaskan! Å så tar jag en liten elexir med jämna mellanrum.
    Tack vännen ♥

    Gilla

Kommentera

