57/100 Wishes, önskningar…

Om man önskar något tillräckligt mycket och tillräckligt starkt så kommer det att hända.
Ibland gör vi det omedvetet och tyvärr oftast i negativ riktning: ”Det här kommer jag inte att klara” eller ”Jag orkar inte mer”.
Om man vänder på det och bestämmer och vill att: Det här SKA jag göra, det här VILL jag, då händer det i stället.
Jag vet det för jag har testat.

Idag VILL jag och idag SKA vår släkting klara sig som blivit opererad för ganska allvarliga skador. För det har JAG bestämt!
Så är det!
Och nu väntar vi bara på de positiva besked som kommer med det.
För det är bara så.

För att inte bli galen av väntan försöker jag sysselsätta mig med sånt som jag mår bra av och det är ju som bekant att skapa något kreativt.
Här är ett kort som jag visserligen gjorde för ett tag sen men som jag inte visat:

Stämpel är TH, Orange CS, Mönstrat papper Bo Bunny från Country Garden Collection.

”Sitt ner, stå upp, önska, önska, önska” – Nalle Puh

Kommentera

