58/100 ”En kväll en utmaning”

Det är en grupp jag är med i som heter så och utmaningen var att inspireras av en Lo mycket lik denna faktiskt.
Den pågick mellan 17 – 22 i söndags och jag var så glad att jag hann göra den, fota och redigera i tid men sen blev det tvärstopp! Den vägrade ladda upp sig vilket gjorde att jag hamnade efter deadline.
Är inte det surt!?
Men det är ju bara att gilla läget och lära mig att inte vara ute i sista stund innan deadline. Även om jag tyckte att fem minuter borde ju räcka. :S

Eftersom jag inte var med i tävlingen och kände att jag var nog inte riktigt klar med Lo´n så ändrade jag lite och detta blev det slutgiltiga resultatet:

En liten materiallista:
Vit CS, Rosa randigt papper från Basic Grey: Kissing Booth, Blått papper från P.etc: Babyblue Solid/Gingham.
Bling från Say it in Crystals som jag klippt isär och gjort swirlar samt tiara av.
Blandade blommor, fjärilar, och de två söta badges vet jag inte tillverkare på.
Textlabels är från ”Once up on a time” serien.
Den vita ”spetsen” är hyllbård.

Vet du vad?
Jag har semester nu.
*Ler stort*

Posted in LO

2 thoughts on “58/100 ”En kväll en utmaning”

Kommentera

