62/100 Får jag bjuda på lite Kahlua?

Ännu ett födelsedagsbarnsom i princip har allt så det fick bli en dekorerad Kahluaflaska till damen. 🙂

Det blev ett litet ”dragspel” på den här också.

Idag blev det en mulen dag med en och annan regndroppe. För oss gör det ingenting alls för det finns lite hemma att greja med, både lite måsten och nöjen.
I mitt fall är det lite skapande på gång igen och fast det varit tyst här ett tag så finns det en del som kommer att dyka upp här snart.
Men först tror jag att det får bli lite lunch och sen är nog första lagret färg såpass torrt att jag kan fortsätta med dagens projekt.
Ses snart!

3 thoughts on “62/100 Får jag bjuda på lite Kahlua?

Kommentera

