Kung på Badminton 71/100

Jag hittade en skiss på Scrapptorget som inspirerade mig till den här Lo´n.

Det är min systerson som liten när han spelade badminton.
Det var inte lätt men det gick. 🙂

Kung och ess från en kortlek…

Utskrivna texter…

Filtbård, stämplar från QK, brads och lite bling såklart!

Födelsemärken ska man kolla upp lite då och då och mina söner och jag gjorde det i slutet av sommaren. Tyvärr fick jag och ena sonen remiss för att avlägsna några också. En av mina satt under foten, ett högs opassande ställe om man som jag jobbar i ett kök och står 6 tim om dagen. Så just nu befinner jag mig hemma för att kurera sagda fot och försöka gå på den. ”Halta Lotta”. Är hemma sjukskriven men inte sjuk…hmm…känns som att jag skolkar.
Meen det finns väll alltid något jag kan roa mig med.
Såå mycket scrappsaker och sååå lite tid. ;P

Ha det gott!

Posted in LO

One thought on “Kung på Badminton 71/100

Kommentera

