DT alster

Hej igen!
Nu är det min vecka att blogga igen hos scrapparazzi.

(Klicka på bilden så kommer du dit.)

Ibland blir det inte alls som man tänkt sig.
Jag vaknade och snozade en halv evighet precis som vanligt. Masade mig tillslut upp och väckte Simon. Anton fick sova eftersom han fortfarande inte är kry.
Frukost, sitta och bara vara en stund och sen är det dags att ta på jacka och skor…
Precis när jag tar i skorna så ringer min chef och talar om att det har brunnit på mitt jobb.
??
(Sånt händer ju inte mig) så det klassiska samtalet: Va? Nää? Men? Jaha…osv.
Ventil/fläkt nånting hade börjat brinna och nu är det ingen som får gå in där öht pga giftiga ångor.
Jag blev hemma för att ta itu med lte telefonsamtal. Varuleveranser som skulle komma idag och annat smått som behövde åtgärdas.
TUR att det hände INNAN någon kommit dit. Ja förutom städaren som upptäckte alltihop, men som då inte var inne.
Ingen person kom till skada och det är huvudsaken.
I morgon blir det jobb igen…fast jag vet bara inte vart?
Fortsättning följer tror jag…

Kommentera

