75/100 Kort till min söta syster.

Det tog lite tid men tillslut fick jag iväg kortet till syster yster. 🙂

Jag ville inte lägga upp det här innan hon fått det för man vet ju aldrig vem som kikar in här.
Insidan:

Framsidan:

Den senaste månaden har varit galen.
Brand på en avdelning på jobbet gjorde att vi fick tillfälligt flytta hela vår verksamhet till Långholmen.
Lagom till vi fått ordning och fått rutiner samt vant oss vid det nya så var det dags att flytta tillbaks igen.
Denna veckan var den första där vi är på hemmaplan igen med allt vad flyttkartonger det innebär.
Saker som är nånstans och saker som försvunnit. Precis som vid vilken annan flytt som helst egentligen.
Denna vecka har präglats av en enda röra och varje dag jag kommi hem har jag varit helt slut. 
Jag har dessutom insett vilket tålamod jag har när jag står där mitt i röran och inte ens vet i vilken ände jag ska börja. Jag är ju inte ensam om att ha det så och jag är inte dessutom omgiven av femton barn som behöver omsorg på alla de olika sätt. På sätt och vis så är jag ju ganska priviligierad att jag kan få koncentrera mig helt på det jag behöver.
Eller ja, det klart att varor av alla de slag med fler kartonger som följd kommer. Matvagnar, diskvagnar…sa jag att det var lite rörigt?

Nu är det fredag och jag var på en välbehövlig massage efter jobbet.
Det behövde min kropp! 

Ha en trevlig fredag allihop!

Posted in Okategoriserade

Kommentera

