DT alster för Scrapparazzi

Det är ju dags att börja med julkorten och här är mitt första för i år:
(Klicka på bilden för detaljer).

Lördag. Underbara lördag.
Denna helg viks åt vila och återhämtning för det har återigen varit en väldigt intensiv vecka. Mörkret på kvällarna gör ju inte saken bättre. Det här kompakta mörkret.

I går var jag på Body Joy men inte för att träna utan för att få massage. Man brukar ju tänka att det är skönt och avkopplande…men inte då.
Eftersom jag har ignorerat min kropp och dess mående så länge så är det ordentliga knutor som ska lösas upp och det gör ont! Väldigt ont!
Just nu har jag träningsvärk precis överallt pga av detta och ryggen känns som om någon misshandlat mig där.
I och för sig stämmer det ju, för min massör hittar varenda liten knuta och det visar sig att jag har ont på ställen jag inte ens visste om.
På måndag fick jag en tid till kiropraktorn på order av massören! Jaja, det är väll bara att snällt göra som man blir tillsagd.

Renovering pågår!

Lämna en kommentar