78/100 det börjar närma sig slutet nu…

…på mina 100 alster innan shopping.
Jodå jag har shoppat. Mitt shoppingstopp gällde bara dekorationer och papper för det hade jag i överflöd. Det börjar sina lite nu faktiskt.
Såpass att jag börjat tillverka lite egna dekorationer av bla stämplade och embossade motiv, klippt ur figurer ur papper…
Det finns alltid möjligheter.
Nu ligger jag i startgroparna för julkorten och då kommer det gå åt endel av de dekorationerna samt troligtvist alla julpapper.
Det ska bli lite skönt att de försvinner nu. Dels för att jag tröttnat på dem men också för att då kan jag äntligen få köpa nytt!
Fast det kommer inte bli förrän till nästa år när de nu börjar säljas igen. Augusti kom väll de första, var det inte så. 😉

I dag bloggar jag ett kort där papperen i ”spillhögen” passade så bra ihop att de skapade sig självt:

Äntligen börjar den sjuke här hemma att bli återställd igen om man bortser från hostan. Nu hoppas jag att den här familjen har fyllt sin kvot på sjukdom, de obligatoriska förskylningarna är avbockade och nu kan vi ägna oss andra roligare saker.

2 reaktioner på ”78/100 det börjar närma sig slutet nu…

Kommentera

