88 – 90/100

Pingviner, snögubbar och en och annan tomte:

Jul12kort3

Jul12kort2

Jul12kort1

Här hemma är det redan julpyntat och klart. Ingen stress att tala om. Julklapparna börjar bli klara också men jag upptäckte att julklappspapper behöver köpas.
Jag skulle passa på att slå in en julklapp till maken medan han var iväg nånstans men det gick ju inte alls. Den fick jag gömma och det är väll tur då att jag har min scrappröra. Där kan man gömma en hel massa fiffiga saker, si du. 😉

Åter till kortverkstan. Måste ju göra klart alla som vi ska skicka också. 🙂

Posted in Okategoriserade

Kommentera

