Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väll…

Jag vet inte. Vackert är det ju men efter att ha varit ute och skottat i en timme och då även med hjälp av en snöslunga så känns det lite tröstlöst när det så fort man kommit in igen börjar snöa. Igen. Det formligen vräker ner snö!
Bilen som det tog en halvtimme att ”skotta” fram är en enda stor snöhög igen. Tommy ska iväg och handla med svärmor och ja…”på´n igen ba”.
Nä nu ska jag sluta gnälla om snön. Det är ju snö i alla fall och inte en geggig sörja och det är ju trevligt med en vit jul.

Över till något helt annat. Födelsedagskort:

Jag visade ju Antons kort härförleden men bara framsidan. Nu har jag fotat även insidan.

Anton1

Luigis Mansion fick bli temat denna gång:

Anton2

Här kommer Luigi farande ut från den läskiga Herrgården.

Anton3

Självklart lurade spöket Boo och hans små rosa kumpaner under den lilla luckan och gensköt honom.

Anton4

Utanför King Boo´s ”Horror Castle” firar King Boo och Super King Black Boo sin seger.
Ser ni hur de små spökena kretsar kring slottet?
Man kan riktigt höra dem skratta sitt elaka skratt. 🙂

Kommentera

