Joråserrusåatte…

Det var ett litet tag sen som jag bloggade.
Jag bloggar ju mest mina alster men det har inte blivit några sen sist.
Jag har tappat inspirationen och det blir faktiskt konstigt nog en bok eller tv:n för mig nuförtiden.
Vad gör du när inspirationen tryter?
Jag kikar lite i tidningar och surfar runt lite på olika bloggar men nä, inget händer.
Samtidigt har jag ett lite större projekt som börjat gro lite men som de flesta av mina liknande projekt behöver få tid att mogna så det är på planeringsstadiet ännu så länge.
Jag återkommer…

Posted in Okategoriserade

Kommentera

