Studentkort med 3D älvor från Vilda Stamps.

Jag älskar dessa älvor som är lite småbusiga och inte så söta som älvor i vanliga fall brukar vara.
När jag tar en beställning brukar jag få fria händer. Jag brukar fråga om det är någon speciell färg eller något annat som utmärker den som ska få det men annars är det fria händer.
Det första jag tänkte på när jag fick beställning av detta kort var just den älvan som sitter på studenthatten. Resten gav sig själv.
När beställaren fick se den visade det sig att mottagaren älskar älvor och just den här sortens älvor. Det visste jag inte.
Är inte det en lyckoträff?!

image

 

image

Insidans citatstämpel är Tim Holtz och den passade också på pricken.

image

Tyvärr minns jag inte tillverkaren av ”Grattis…” stämpeln.

image

Kommentera

