Center step card igen.

image

Idag visar jag ett tackkort.
Fjärilen symboliserar att en av våra vikarier ska ”flyga vidare” till nästa äventyr och förhoppningsvist jobb.

image

Varje gång jag tänker midsommar så ser jag framför mig reklamen där familjen envisas med att bära ut och in sitt midsommarbord så fort vädret ändrades. Och jag blir så full i skratt varje gång för det stämmer ju lite.
Vi hoppas ju såklart att få fira midsommaren ute.  Grill, mys, tända massor med blockljus runt hela tomten, lyssna på porlandet från vår lilla fontän i vår pytte lilla damm och sen sitta halva natten i skymning och mysa med kanske en fleece filt runt sig.
Men annars sitter vi inne vid vårt köksbord och myser där i stället. Det går lika bra!

Ha en trevlig midsommar!

 

Kommentera

