Lever Card

Mitt andra Lever Card visar jag i dag.
( Det första finns att se här. )
Det är roligt att variera vikningar och jag gillar den här även om den är en aning pilligare än andra. Fast jag tror att det är vana också. Som sagt det är mitt andra kort nånsin.

Svärfar fyller år på lördag. Han älskar båt och fiske så temat var ju givet:

wpid-IMAG1944-1.jpg

Det mönstrade papperet är ett riktigt sjökort som jag använt.
Nej jag fick inte gå loss på vårt eget så dessa är köpta ark. 🙂

wpid-IMAG1948-1.jpg

Stämplarna som jag använt är från YouDo.
Och dien är från Spellbinder.

wpid-IMAG1947.jpg wpid-IMAG1946.jpg
Sett uppifrån:

wpid-IMAG1949-1-1.jpg

Tyvärr är kvalitén på färgerna inte den bästa. Mobilfoton utan att redigera ytterligare. Jag hoppas du har överseende med det.

Nu ska jag bege mig ut och vi ska äntligen sätta upp vår pool.
Vad passar bättre på första riktiga semesterdagen. 🙂

Tjing!

Posted in Okategoriserade

3 thoughts on “Lever Card

Kommentera

