Inköp från London

Vi var iväg till London för en vecka sen och hade helt underbara dagar, hela familjen. Vi hade otroligt bra väder, hann se mycket i lugn och ro och ja, allt var bara toppen.

Förra gången jag var i London visste jag inte om det fanns någon scrap/stämpel butik där men sen fick jag tipset att åka till Blade Rubberstamp.
De har mest stämplar på kloss men lite annat också.

För att undvika att Laila dregglar ner mina inköp irl så hoppas jag att hon istället kan nöja sig med att dreggla ner sin egen data skärm. *Flin*

Här är ett paperpack 12×12

wpid-IMAG2035-1.jpg

Lite stämplar, tidningar mm.

 

BRS

Jag återkommer med lite nya tags snart. De behövde ett varv till för att bli klara.

Välkommen tillbaka. 🙂

 

 

Posted in Okategoriserade

3 thoughts on “Inköp från London

  1. Hej!
    Ja, det är inköpt på Blade Rubberstamps och jag upplevde att de har bra priser. Pundet ligger ju bra nu också.
    Väldigt mycket olika motiv och en hel del London såklart. 🙂

    Gilla

Kommentera

