Jag är tillbaka i bloggvärlden igen!

Hej!

Plötsligt blev det en paus i mitt bloggande. Livet rullade på så fort att jag inte hann med riktigt. Men nu är jag tillbaka!
Trots att jag inte bloggat alster så har jag inte legat på latsidan utan det har blivit en hel del skapat för mig.
I dag visar jag ett kort för den hästtokiga. Kanske till en dotter som har stallet som sitt hem och egentligen bara hälsar på lite hemma? 🙂

Hästkort

Det är ett centerstep card (igen) och sidorna är papper i koppar som jag har använt en embossing folder för att dekorera.

I dag blev det en efterlängtad tur till gymet med yngsta sonen och eftersom det varit ett ordentligt avbrott även där så var det lite segt faktiskt. Gissar att det kommer att vara kämpigt med magmusklerna och ja, skratta är nog inget att rekommendera. Tror du att jag lyckas hålla mig?
Vi konstaterade i alla fall att det får bli en tur till i morgon för att komma i gång igen.

Ha det gott! Vi ses snart!

 

Posted in Okategoriserade

Kommentera

