Kortverkstad

En hälsning från kortverkstan.
Jag har haft fullt upp med att göra kort att jag faktiskt inte haft tid att uppdatera bloggen.
Jag är så glad och tacksam för alla som vill ha kort av mig!

Här är ett 50 årskort i blått:

50

Jag har använt Tim Holtz klockdie som jag bara älskar! Under den har jag stansat ut vit wellpapp med Spellbinderdie.
50 har jag först stämplat med en foamstamp och sen använt det stämplade som mall för att klippa ut i ljusblått papper.
Kortstommen är mörklblå CS.
På panelerna har jag stämplat med olika stämplar från Prima.

501 502

Nu kommer jag att uppdatera bloggen lite oftare!
Kram och välkommen åter!
😀

Posted in Okategoriserade

Kommentera

