PT träning idag.

Jag har bokat upp träning med en personlig tränare en gång i veckan en timme per gång och det är välbehövligt. Vi jobbar inifrån och ut och det är stabilitet som gäller för närvarande.
Min kropp är mitt tempel och detta tempel är likt ruinerna från historiska tider i gruvligt behov av renovering. Ja okej, kanske inte lika illa för trots allt har jag ju alla delar i behåll.

imagesCAK9M2OW

I dag bloggar jag ett 60års kort som var en beställning till en pappa.

60

Centerstepcard är en av mina favoritvikningar och även på detta kort har jag använt en kapsyl.
Det kan vara svårt att se att de små ”prickarna” på höger sida i lodrätt på kortet faktiskt är små skruvbrads.

Ha det gott!

Posted in Okategoriserade

Kommentera

