Januari 2014

Tiden går fort när man har roligt och det har jag haft.  Som vanligt är det fullt upp hela december och halva januari men nu har det lugnat ner sig igen.

Trots att jag inte uppdaterat så har jag hunnit skapa en hel del och självklart visar jag upp det  här. 🙂

Här är ett beställningskort med en die som jag sökt efter länge och tyvärr  är den väldigt svår att få tag i, 3D accordion album men ännu så länge har jag bara gjort kort av den.

Åren2

 

 

 

 

Åren

 

 

Ha det gott!

 

Kommentera

