Fantastiska barn

I dag bloggar jag en kortvikning som jag inte gjort på flera år: Ett klänningskort.

Fantastiska barn2

Kragen har jag stansat ut med Spellbinder die och sen klippt på mitten.
Fantastiska barn tagen är utskriven från datorn och jag tyckte att den passade perfekt här.
Jag har trätt på en oval pärla som jag fäst med färgad ståltråd i braden på kragen.
De flesta klänningskort har jag sett som dopklänningar men den här tänker jag att en liten ettåring skulle kunna få som födelsedagskort.

 

Fantastiska barn1

Kommentera

