Rekord

50 åringarna haglade runt mig förra året, både i egna bekantskapskretsen och i beställningskort.

Här är ett beställningsort till en tjej som gillar trädgård och att sy vilket gjorde att papperet från BoBunnys Country Garden Collection passade perfekt!

Tutti3

Jag har använt mig av min senaste TH Picture Wheel die som jag har förälskat mig i totalt!
Jag har sytt med två olika trådar runt kanten på panelen på kortet.

Tutti2

Den nervikta kanten hålls på plats av en tryckknapp.

Nertill har jag använt mig av riktiga knappar, en riktig liten säkerhetsnål samt satt fast två knappnålar i stället för blommor.

Tutti

Och här är kortet i sin helhet.

Tack för titten och välkommen tillbaka i morgon! 🙂

Kommentera

