Julkort mitt i alltihop.

Center step card efter Jul Hela Året utmaningen denna vecka:

Jul13

I dag bloggar jag ett julkort med spillbitar från bla. föregående korts papper.
Jag tycker att det kan bli väldigt läckert med kort med bara små bitar av blandade papper.
Jag har använt mig av wellpapp bakom stämpeln ”med önskan om en god jul” och för att få ytterligare liv i kortet har jag satt distanstejp bakom wellpapen.
Runt panelen har jag lagt en sträng med Stickles Chrystal.

Utmaningen finns på Jul Hela Året bloggen: http://www.julhelaaret.se/ så om du vill kan du gå in där och delta. 🙂

One thought on “Julkort mitt i alltihop.

  1. Vilket fint kort! Och tack för inspiration – jag glömmer alltid bort wellpapp fast jag har flera olika färger. Kanske blir ett wellpappkort gjort för mig i helgen. 🙂

    Gilla

Kommentera

