Födelsedag.

Godmorgon lördag!

i dag fyller min svåger år och till honom blir det ett födelsedagskort som jag visat framsidan på tidigare men där jag nu ska visa insidan också. 🙂

KInuti

Kinuti2

På den röda ”mattan” har jag stämplat med Reprints bakgrundsstämpel ” grattis” som jag sen embossat med clear chrystal embossingpulver.

Stämpeln är från Magnolias Little London, Edwin som Chaplin. För ovanlighetsskull så har jag satt på en mun och näsa på stämpeln på inrådan av min son som tyckte att han inte alls såg glad ut och min svåger behöver få ett leende.  😀

Ha en härlig lördag allihop!

Kommentera

