Steampunk i regnet.

image

Godmorgon! Just när jag skriver detta så är klockan ungefär halv sex på morgonen och jag sitter med en kopp kaffe i köket och hör hur det blåser kraftigt därute.Det regnar lite men fåglarna kvittrar ihärdigt utanför köksfönstret ändå.

Igen var det ett tag sen som jag bloggade och det var ju inte meningen. Plötsligt kom jag av mig med både bloggandet och skapandet. Jag kom in i en idétorka.Det var väll inte så konstigt med tanke på att jag öst ur mig kreativa alster en längre tid och då tar det stopp tillslut.

Dagens kort är ett Steampunkkort med papper från G45, som jag älskar. Detaljer som kedjan kommer från egna gömmor och kugghjulen är utstansade ur ett kopparfärgat CS.

Ha en fantastisk dag så hoppas jag att du vill komma på besök snart igen.

Kommentera

