Stavningsalternativ och presentkort.

Väldigt ofta när jag skriver med Paddan eller mobilen så kan jag få mina ord utbytta mot helt andra ord än jag skrivit. Har jag sen lite bråttom att skicka meddelandet så kan det bli väldigt spännande. Hittills har jag kunnat skicka ett nytt rätt meddelande och kunnat skratta bort det och fått till svar att de ju vet hur det är.
Den dagen jag inte kan det kan bli väldigt besvärlig. Så varför lär jag mig aldrig att korr läsa? Suck!

Idag visar jag ett kort med ett fack för presentkort inuti. Tyvärr så det jag nu att jag inte tagit ngn bild på hur det ser ut inuti men i mitt nästa inlägg med ett liknande kort visar jag det.

image

Ha en bra dag!

Kommentera

