Ditt leende lyser upp min dag.

image

Första maj och när jag vaknade så vräkte snön ner. Det är skönt att traditionerna följs så vi inte blir oroliga av överraskningar som tex att det faktiskt skulle vara varmt nu.

I måndags hade jag på mig en tunn sommarklänning och funderade på om jag verkligen skulle ta koftan på mig alls ifall det skulle bli för varmt. I tisdags tog jag piratbyxor och munkjacka och på promenaden sista biten hem var det inte skönt den ganska råkalla och regniga vinden. I går var det vinterjacka som gällde så det växlar verkligen. Men jag hoppas att vintern rasat färdigt nu så vi kan få njuta av efterlängtad sommar.

Dagens kort får mig att tänka glada tankar och det kan passa till alla sammanhang. Det är ganska praktiskt med såna kort att ha till hands.

I dag har jag varit på gymet och kört ett mastigt pass med min bästa PT Emma!

Tack för att du finns!

Efter både boxning och lek med enorma rep som ser ut som kromosomstora skosnören så la jag mig i massagesängen på gymet. Det är världens bästa uppfinning! Vattensäng med massage och självklart slumrade jag till där. Bastu och dusch efter det och axlarna var på sin vanliga plats och min inre stress hade lugnat sig.

Jag tror att jag börjar landa igen och komma tillbaka till det vanliga. Ja för den som inte vet så har det varit full cirkus i min inre tillvaro ett bra tag men nu kanske det ger sig.

Men nu är det marsch tillbaka till kortverkstan och ta hand om alla önskemål om kort och annat som ramlat in. Det är så himla kul att få uppdrag!

Ha det gott!

😘

Sollan!

Kommentera

