Tack!

I dag ringde jag ännu en gång till Telia om min telefon, en LG som jag är verkligen varit missnöjd med. Förra gången jag ringde fick jag prata med en person på Kundtjänst som inte var ett dugg tillmötesgående.

Denna gången ringde jag först felanmälan då min mobils skärm blev helt svart när jag skulle använda knappsatsen för vidareval för mitt samtal. Galet irriterande. Många småsaker som jag blivit rent irriterad på men även enkel saker som jag blivit helt häpen över som att kameran inte har en blixt!?!

Efter ett trevligt samtal med felanmälan blev jag kopplad till kundtjänst och jag kunde på bara någon liten minut få det jag ville ha och i nästa vecka ska jag få hämta min IPhone 5S! 😍

image

Med med tanke på titeln så passade ju detta kort in i dag. Det är ett Popup boxkort och så galet roliga att göra.

Här är det förberedelser inför vintern för ekorrar och tvättbjörnen. Tycker dessa är så galet söta!

image

Ha en underbar dag i solen!

💖

Kommentera

