iPhone 5s

Jamen ja, jag tjatar väll lite till om min telefon. Alla har tydligen trott att jag inte gillar iPhone men det är helt fel. Anledningen till att jag använt android är egentligen bara att det föll sig så. En vän hade en HTC och jag tyckte att den verkade bra men nu är det iPhone som gäller.

I tisdags var vi iväg till butiken och hämtade den och fördelen var att försäljaren öppnade upp den med alla inställningar och allt och jag var så glad o slippa! Inte riktigt min grej och inte riktigt något mitt humör orkar med. Ehum.

Samtidigt köpte jag ett nytt mobilskal men det fanns bara brunt och rosa att välja på. Inte särskilt kul och inte riktigt min färg men ett bra skal så jag visste ju hur jag skulle göra det som jag ville ha det:

image

image

 

Mycket bättre!

Idag, lördag dyker jag in i studion för att fortsätta producera kort.

Hoppas ni alla får en fantastisk dag!

Kommentera

