Städat som omväxling

image

Det kom till en punkt när jag verkligen var tvungen att pausa all tillverkning av kort och storstäda. Jag passade på att möblera om och rensa bort en hel del saker som jag inte ens använder längre och som mest legat i vägen och skapat irritation.

Min kära Marsipulami som jag hittade i en affär med begagnade serietidningar mm nere i Falkenberg och min Minion som jag fått av Anton fick hedersplatser precis framför mitt arbetsbord så jag kan se dem hela tiden. Jag blir så glad av dem!

image

Kommentera

