Intressant

Jag brukar i normala fall inte titta på tv. Anledningarna är bla att när jag väl bestämt att se nåt så är det nån annan i familjen som ville se nåt annat, att jag missade första halvtimmen av programmet eller att jag hellre pysslar eller surfar på nätet….

Att klaga på att ha för lite egentid är ioförsig inget jag brukar klaga över men efter dagens avsnitt så kommer jag garanterat att aldrig börja klaga heller!

Tack Sari och Anna för tipsen i förra inlägget.

Ha en trevlig fortsatt kväll!

2 kommentarer

  1. Jag tittade lite på det programet och visst jag älskar barn men jag måste nog säga att tio st innan man fyllt 35 är något många.. Men det är ju bara min åsikt, förstår inte hur man hinner med något..
    Jag är lite orolig för hur man själv ska hinna med efter mini kommit.. Och då är ändå Gustav två… Men det blir nog bra det med..

    Anna

    Gilla

Lämna en kommentar